Bak toseteren står nemlig et stort, stygt, gammelt og slitt skrivebord i lakkert furu. Eller, det vil si, det er ikke mye lakk igjen på bordplaten. Dette prosjektet er en av grunnene til at det har blitt litt lite blogging de siste dagene. Holder på å male to hyller til kjøkkenet også. Resultatet kommer! Har ett strøk igjen, og hva slags farge det blir, er kanskje ikke så vanskelig å gjette?














