onsdag 5. mai 2010

Sifoner/ siphon bottles

Sifonene er kommet seg på plass i vinduskarmen på kjøkkenet. Det var litt av et styr å få de hjem fra postkontoret, for de veier masse! Samtidig skulle jeg bære med meg ei lysekrone i en stor eske og tre tunge melsekker, så det må ha vært litt av et syn. I tillegg høljet regnet ned så papirposene fra IKEA som jeg hadde sifonene og sekkene i smuldret opp i hendene på meg. Men å gå to ganger, nei, det skulle ikke jeg! Et ømt kne med stort blåmerke etter å ha gått på en metallting som stod midt på Grønland torg ble resultatet. Jeg så jo ingenting over alle eskene jeg bar!

8 kommentarer:

by BeaTell sa...

Hihi, man skal lide for skjønnheten er det noe som heter;) Gjelder kanskje både for skjønnheten utseendemessig OG interiørmessig??? hihi...

Ha en fin dag du:)
klem

(eddas) sa...

Huff jeg kjenner meg igjen...holder på og slite seg halvt ihjæl:)
ha en god dag
eddaKlemmer

Riviera Maison Molde sa...

Idag er vi på en liten rundtur for å ønske deg en riktig fin onsdag:)

Hilsen damene hos RM Molde

Harmoni og Kontrast sa...

Hehe, nei huff... Men håper det var verd strevet! Elsker sifonflasker... Sjøgrønt og turkis er herlige farger... Så en gang en rosa, det skulle jeg gjerne hatt tak i:-) Fin onsdag til deg! Klem fra Laila

Monica sa...

Hehe, høres ut som en strabasiøs tur ja!
Men jeg regner med det var verdt alt strevet når du kom deg hjem og fikk herlighetene på plass?! :)

Ha en fin dag!

Guttemamma sa...

Men boy var det verdt det!!

Herman Grans ♥ sa...

Hehe, ser det for meg :)
Men dei var ihvertfall kjempefine!! :)

Anonym sa...

Litt av en tur! Men du så heldig du er som har to så flotte flasker! Me want!

Klem Kristine