tirsdag 5. august 2008

LOVE!

Har visst mye på hjertet i dag. Kom på at jeg må vise dere kortet jeg lagde til bryllupet vi var i! Står LOVE nedover, og så henger det to ringer i sløyfebåndet nederst <3 Får meg til å tenke på sangen L-O-V-E (is for the way you look at me) der refrenget går sånn:


L is for the way you look at me

O is for the only one I see

V is very, very extraordinary

E is even more than anyone that you adore can



Veldig søt sang <3 Her synger Nat King Cole den på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=JErVP6xLZwg&feature=related

6 kommentarer:

Anonym sa...

very cool.

Karoline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karoline sa...

Så flink og kreativ du er!

Stine sa...

Tusen takk! *Smigret*

Camilla sa...

Kjempevakkert kort! Passer jo perfekt til utfordingen min. :) Takk for at du vil være med!!

Tusen tusen takk for award! Ble kjempeglad for den. Nå må jeg snike meg til å blogge litt på jobben, for jeg synes det var så morsomt med award, hihi! :D

Photo-Me-Life sa...

For ett vakkert kort Stine! Utorlig pent. Du er virkelig en kreativ sjel, men det hadde jeg jo på følelsen.