mandag 7. september 2009

Award

M by M, Susanne, Martine og Kathleen med bloggen Inferno har sendt meg en kjempekoselig award for en liten stund siden. Tusen, tusen takk dere trivelige jenter! Med awarden følger en utfordring, og den tar jeg såklart!

TI OPPLYSNINGER OM MEG:

1. Har sarpedialekt, men nå bor jeg i Oslo.
2. Interiørfanatiker. Tenker på markeder, bruktmøbler og loppiser veldig mye. Alt for mye, kanskje.
3. Elsker å lage mat. God på hjemmelaget karamellpudding, fårikål og tapas. Blant annet.
4. Måler 181 cm- og det uten hæler!
5. Jeg har ikke førerkort.
6. Hater å vaske opp, skrelle poteter og rive ost. Heldigvis har jeg samboer.
7. Er utdannet journalist, men studerer nå kunst og design.
8. Liker å fotografere, og ønsker meg vidvinkellinse.
9. Drømmer om å bo i en liten, staselig og gammel herregård, helst i nærheten av en by.
10. Og så synes samboeren min at jeg må få med at jeg er veldig snill. Jeg kan i alle fall love at jeg prøver :)

En dag skal jeg også ta meg tid og gå gjennom kommentarene og lage et innlegg med ting og tang som folk lurer på. Noe du har fundert på? Bare spør!

3 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Takk for koselig kommetar!
Ja jeg er søskenbarnet til Eric, hvem er din samboer??
Nydelig blogg du har!
Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Hei!

have just looked at your blog a few times, and your flat is extremely pretty! Just one small question: does your partner like this style too? I have similar tastes but my other half likes things abit more modern so we sometimes have difficulty over picking new items of furniture or colours of paint! I was wondering if maybe this "french country" style is abit of a girly thing :) (and all the better for it!)

Anyway, great blog!
Mvh, J

RMnorge sa...

Hei:)

Kjelt å lese 10-på-topp listen din. Jeg har fått samme award så jeg må pent sette i gang jeg også!

Masse fine bilder på bloggen din. Jeg kommer tilbake!

*Smil*