tirsdag 12. januar 2010

Mot lysere tider


I dag føles det nesten varmt ute, med minus syv grader og sol i hovedstaden. Det blir lysere for hver dag som går også- deilig! Jeg kjenner lysten til å fotografere litt inne kommer. Dette bildet er hentet fra bloggen Vita tankar. Hun hadde det i inspirasjonsmappen sin, og husket ikke hvor det kom fra. Så det vet ikke jeg heller. Hvis noen vet, gi et pip! Jeg synes bare bildet var så lekkert. Eggepynten gir assosiasjoner til våren, som jeg gleder meg sånn til nå :)

3 kommentarer:

Janne sa...

Takk takk, jeg vet at den er litt lysere på enkelte pc, vet ikke hvorfor;) men jeg har fått flere tips om det så må nok legge på mere farge ja:O) så blir det nok bra;)

Herlig bilder du viser.

Klem fra Janne

Therese fra huset med de rare i sa...

å som jeg ser frem til lysere tider:) Elsker våren:)

Sissel sa...

Nydelig bilde!

Ser frem til våren jeg også, men må innrømme at synes at det er litt kos med denne vinteren. Vi har jo ikke akkurat vært bortskjemt med snø her på Vestlandet de siste årene.

Men alt til sin tid... Alle årstider har sin sjarm, akkurat som alle aldre har sin..

Ha en fin dag!