onsdag 3. februar 2010

Gamle skilt

(Foto: Jeanne d'Arc Living)
Etter å ha sett de fine, gamle skiltene i dette huset i California som jeg har vist før, fant jeg dette skiltet til oppheng hos Jeanne d'Arc Living. Lekkert dette også, selv om jeg kanskje synes det lysegrå og værbitte (på kjøkkenbildet i det huset) var hakket finere.

I dag skal jeg ut og handle inn materialer med gruppa mi som jeg samarbeider med på en skoleoppgave. Vi skal lage en modell av et galleri som vi skal innrede. Morsomt!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig vakre de lysestakene du har kjøpt deg. De var så elegante i formen. Herlig! Likte også veldig godt dette skiltet, det er jo så utrolig mye lekkert for tida. :)

Martine sa...

Hei:-)

Kjempe fin blogg du har, legger meg til som følger jeg så kommer jeg innom snart igjen:) Ha en flott dag, klem fra Martine

Fro (Idyll på landet...) sa...

Fint skilt! Oppgaven du jobber med høres spennende ut! :)

Ha en fin dag!
Klem

Landcharm sa...

Lykke til med skoleoppgaven.