fredag 30. april 2010

Selges: Fransk opalinlampe/ French opaline lamp

Jeg selger nå én av mine to gamle, franske opalinlamper. Helt lik den som er sett i Jeanne d'Arc Living. Opalinglass ble laget i Frankrike fra 1800 til 1890-tallet. Du får: nydelig skomakerskjerm i opalinglass med rysjet kant i klart glass, lampelodd, takoppheng og over to meter beige stoffledning. Det elektriske er i orden, men siden sokkelen er gammel og fransk, trenger lampen franske bayonettepærer. Jeg legger ved én slik pære også, og jeg får tak i flere om nødvendig. Pris: SOLGT
(Foto: Jeanne d'Arc Living)

4 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Nydelig lampe! ;-)

Minka sa...

Den var jo bare helt nydelig..Hadde bare ikke lommeboka vært så skranten...Den får du nok solgt fort tenker jeg, og ha en flott helg, klems...

MissMette sa...

Hei Stine
NYDELIG både lampen og bildene ♥ men lommeboka mi sier desverre nei, snufs, snufs... Men ønsker deg en strålende HELG!!!! - klem fra Mette

Silke sa...

Så mange utrolig flotte bilder. Lampen er bare helt nydelig!