fredag 24. september 2010

Bare tre måneder igjen/ only three months to go

(Foto: Alt for damerne)
I dag er det nøyaktig tre måneder til julaften, og enda kortere er det til adventstiden begynner. Det går fortere enn vi tror, og jeg har sett at det er flere interiørbloggere som har begynt å tenke på årets høytid. Selv har jeg begynt å kjøpe inn litt julepynt på nettet; gamle kongler i fattigmannssølv, blant annet. Jeg kommer snart til å legge ut litt juletrekuler og annet julesnadder for salg. Kanskje du også kan finne noen julegaver? Jeg har lovet dere egne bilder på bloggen også, og det kommer! Nå har vi fått unna tingene fra stua, og de fleste pakkene er sendt avgårde etter bloggsalget.

6 kommentarer:

Simones Country Home sa...

Mhmmm å jeg gleder meg allerede. ;o))


Ha en fin dag.

Klem Simone ;o)

Lisas torp sa...

Hej Stine!
Tack för kommentaren hos mej nyss! Jag håller verkligen med dej om det vita hemmet i "Vakre hjem" och är mycket förvånad över hur det kunde vinna och precis som du säjer - man traenger variasjon!!!
Åh, vilken fin blogg du har!
DU borde varit med där!!!

Jul? Hm...nä, lite tidigt för min del!:)
Ljuvligt inspirerande bilder!
Lisa

Bekka sa...

Ja, det går fort frem mot årets koseligste tid nå - elsker adventstiden og ikke minst jul :)
God helg!
Hilsen fra Bekka

MissMette sa...

Hei Stine
Du viser såååå mye fint, en drøm å titte innom deg :) en liten stund siden jeg har fått lagt igjen en kommentar, men er innom rett som det er å titter... Ja, julen er her ganske snart, det går så utrolig fort!!! Gleder meg til å følge med fremover og se hva slags julepynt du finner. Ønsker deg en superflott helg, klem fra Mette

Franske drømmer sa...

Ååå, som jeg gleder meg til jul!!
Hvor har du funnet diverse julekuler i fattigmannsølv? Er på jakt etter det også selv ;)

Skal forresten sende deg en mail ang Votivhjertene! T.T.T! ;)

Tusen hjertelig takk for bedekjedet!! Det var jo bare vakrere enn jeg hadde forestilt meg! ;)

Ha en flott helg!!

Klemmer

Siljes Hobbyrom sa...

Åhh, gleder meg!! ;))