søndag 14. november 2010

Melsekker for salg/ vintage linen sacks for sale

Jeg har tre gamle melsekker til som jeg skal selge. Melsekker er veldig anvendelige, og gjør nytten som duk, putetrekk, sofaløper, teppe og er perfekt til mange hobbyprosjekter. Alle disse er hele og fine, uten flekker eller hull.
Sekk 5: Denne har svarte striper, er 48 cm bred og 121 cm lang. SOLGT
Sekk 6: Herlig mørk linsekk med grov struktur og mørkeblå stripe langs midten. Perfekt i et røft, franskinspirert miljø. Den måler 45 cm x 119 cm. SOLGT
Sekk 7: Fin sekk i hjemmevevd lin med fiskebeinsmønster.46 cm bred og 109 cm lang. SOLGT

2 kommentarer:

Alberte sa...

Nydelige sekker♥
Stine - jeg får feil på mailadressen din.
Kan du sende meg en mail på jannickehh@gmail.com?

Klem

Frøken Jægers Hus sa...

Mmmmmm nå har jeg kost meg lenge. Har jo ikke vært innom deg på evigheter!!! Håper jobben går som det suser og jeg kribler i kroppen til å se mer i fra hjemmet ditt. Slitan med nytt spisebord!!!!!! Kommer i vakre hjem i Januar??

Du selger herlige ting. Den blå boksen lenger ned er bare perfekt!
God kveld til dere!
Klem
Helene