torsdag 12. januar 2012

Rydder hjemme- dere vet hva det betyr?/ Getting organized

Foto: Jeanne d'Arc Living
I forbindelse med litt organisering i skuffer og skap har jeg funnet frem noen ting jeg vil selge for å få råd til å kjøpe noen ting som står på ønskelisten min. Det er en nydelig fransk industrilampe i sink (gammel), speil fra House Doctor og en melsekk, for å nevne noen godbiter. Tingene legger jeg ut for salg de nærmeste dagene. Ps! Hvordan det blir seende ut hjemme hos meg etter opprydningen kan dere se på  Livingbloggen neste uke.

4 kommentarer:

Simones Country Home sa...

Hei du. ;o)

Det blir spennende å se da. :o)))
Du jeg har 2 sp.mål til deg her. Nr 1, fikk mld fra Living i dag om at sofaen jeg har besst er ankommet Stavanger?! Hvorfor sier de det nåe jeg skal hente den i Oslo?? hehe Når kommer den til Oslo tror du? Kan jo melde de selv da. hihi ;p
Og Nr 2, jeg kjøpte de 2 sølvlampene jeg har hengt opp på badet nå, å når jeg nå ser på bildene så ser jeg de er forskjellige i mønsteret?! Hjeeelp, hva gjør jeg? må jo ha 2 like, i all stresset med å få de opp så jeg det ikke hehe. :p

Klem Simone
Ps, se på baderommsinlegget mitt da. hihi ;p

Anonym sa...

Hei!
Er interessert i lampen og apeilet. Hva er prisen?

unnitagestad@hotmail.com

Heaven's Walk sa...

Hi Stine! What a beautiful room! I love the big, low windows with the candles sitting in front. :) ♥♥♥

xoxo laurie

Stine sa...

Unni: Har sendt deg mail :)
Stine