fredag 27. juli 2007

Noe på G

Metallisk skimmer i stoffer og tilbehør er en trend som allerede har vart en stund, men for all del; ikke gjem bort de glitrende plaggene riktig ennå. Både Costume og Vogue TV mener at denne trenden holder seg frem mot høsten. Selv er jeg veldig tilfreds med dette, se bare på disse vakre plaggene i gull og glitter, så skjønner du hvorfor!

Begge flatsene er fra Miu Miu, armbåndet fra D&G, kjole nr. 1 fra Oscar de la Renta, frakken fra Burberry Prorsum og kjole nr. 2 fra Versace.

5 kommentarer:

StineIrene sa...

Den Oscar de la Renta-kjolen er nydelig! Meg viiiil ha!

Stine sa...

Neinei, JEG skal ha den <3 Og de Miu Miu- flatsene til venstre. Gosh, det er de peneste tingene som finnes i hele verden!

StineIrene sa...

Neinei, den er miiiin! Den er elsk! Det meste av Oscar de la Renta er elsk da!! Joa, søte de, men har sett finere sko :P

Stine sa...

Det har ikke jeg :o

StineIrene sa...

Derfor kan du ta skoa og jeg ta kjolen! :P