mandag 23. juli 2007

Sukkertøykamera

Nå har jeg endelig fått tak i den rosa versjonen av Sonys digitale kamera "DSC-T20". Ikke nøyaktig det jeg var ute etter, men det var ikke veldig langt i fra heller. Det var Elkjøp som klarte å importere det til Norge for meg, og med en pris på 3500 kr inkludert tre års forsikring anser jeg dette som et ålreit kjøp. Nå slipper jeg i alle fall å tenke på toll og tull!

Det er ikke ordentlig mitt ennå da, men 31. juli tar jeg turen (løp og kjøp!) dit for å hente vidunderet. Alt jeg har er en kvittering, eller rettere sagt hadde jeg en kvittering (rart hvordan alle viktige papirer har en tendens til å forsvinne sporløst på rommet mitt). Men den dukker vel opp i tide.

Som jeg liker å si: Jeg elsker tekniske duppedingser som ikke likner på tekniske duppedingser!

Ingen kommentarer: