mandag 8. desember 2008

Drømmen om en lys leilighet

Jeg sitter her og drømmer om hvordan jeg skal innrede leiligheten min den gang jeg og Geir Arne finner en. Har det ganske klart i hodet; Gammel bygård, høye vinduer, lyse vegger, rosett i taket, lysekrone, pleksiglass, lysmalte møbler, broderier, prismer, speil og sølvkandelabre. Høres det ikke fint ut? Øvert til venstre: Denne runde puta med strassbrosje fra Kid har jeg allerede. Synes den er kjempelekker!
Øverst til høyre: Pute fra Kid.
Nederst til venstre: Louis Ghost fra Kartell er jeg lovet av Geir Arne i bursdagsgave. Gleder meg sånn til å kjøpe den.
Nederst til høyre: Arv servise fra IKEA. Nostalgisk stil for en rimelig penge.

Og så må dere huske å skrive en kommentar her for å være med i julekonkurransen min :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Very good!