fredag 12. desember 2008

Vinneren er trekt...

Jeg skulle egentlig ha trekt vinneren av julekonkurransen i går, men mye pakking, reising og utpakking av fire gedigne kolli, gjorde at jeg måtte utsette det en dag.

I alt var det 16 stykker som hadde ett lodd hver. Lappene ble lagt i et fat, brettet sammen. Jeg lot Geir Arne trekke og det vinneren ble....

Lill!

Og siden jeg utsatte trekningen med en dag ble det også en trøstepremie. Den går til...
Rod i Hob!


Gratulerer så mye til dere begge to. Nå skal jeg ta en sniktitt på hva slags stil dere har og hva dere liker, så skal gavene bli sendt ut i morgen. Ha en riktig god jul!

2 kommentarer:

rod i hob sa...

Oi oi oi!! Så spennande ;-) Veldig kjekt å sjå navnet sitt som en vinnar! Trøstepremie e fortsatt vinnar :-) TAKK :-)

Anonym sa...

lol,so nice