fredag 23. januar 2009

Endelig helg

Da var en lang og tung arbeidsdag over. Jeg regner med de fleste har fått med seg skytedramaet som har vært i Tromsø i dag. Var der som journalist fra Nordlys for å snakke med pårørende. Kan fortelle dere at det blir ekstra deilig med en avslappende helg etter noe sånt.
Nå sitter jeg og oppdaterer meg på nye blogginlegg og leser det nyeste BoligPluss for å få tankene over på noe hyggeligere. Glemte forresten å fortelle om denne puta med monogram på. Fant den på IKEA, og den har bokstavene til mamma på. Et kupp til 69 kroner. Noterer meg også at besøkstelleren har bikket 5.000, og det er virkelig kjempekoselig! Må også få takke alle som kommenterer her, leser hver eneste en og smiler hver gang jeg ser at det har kommet nye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gleder meg :]