fredag 9. januar 2009

Januarkupp

I dag var jeg innom Taras i Storgata, og fant disse koselige kakeboksene fra Green Gate til halv pris. 39, 50 for den lille og 44,50 for den største betalte jeg. Synes det er spesielt morsomt at det står G på dem, så kan jeg bake kaker til Geir Arne og oppbevare dem i boksene :)
I tillegg måtte jeg ha ei lampe på soverommet mitt, synes det ser litt stusselig med kun en madrass på hele rommet (!) Fant denne lampefoten på Fryd, til 379 kroner. Foreløpig har den ikke skjerm, så tok ikke bilde av resten.

5 kommentarer:

Verandasol sa...

Heihei, så koselig blogg du har! Du har jo gjort noen fine kupp på salg. De greengate boksene er sååå fine :)

by Siv sa...

Så gøy med salg!
Og Green Gate boxer da, de var kjempeflotte :)
Ha en fabelaktig flott helg
*Siv*

Anonym sa...

Jasså, shopping i Tromsø..
Ja da begynner du bare med Britt`s lengst nord i gågaten(Storgaten)og går sørover.. så strake veien og ned til Nerstranda - siste på ruta er Slettvoll - rett forbi Nerstranda.
Stort mer er det ikke;o))

God fornøyelse!

Hilsen tromsøværing i Danmark

Veronica's hus sa...

Heldige du:))

Ha en flott helg!

klem

Vår lille hage sa...

Så heldig du er! Jeg har også de brune boksene, knallfine er de...