onsdag 19. mai 2010

Titter i magasiner/ reading magazines

(Foto: Lina Ikse Bergman/ Lantliv)
(Foto: Annette Nordström og Franciska Munck-Johansen/ Vakre Hjem & Interiør)
De siste dagene har jeg bladd og bladd i interiørmagasinene som samler seg opp. Vakre Hjem & Interiør, Jeanne d'Arc Living og Lantliv er noen av mine favoritter. I det nyeste Lantliv er det blant annet en nydelig reportasje fra stylist og skribent Marie Delice Karlssons hjem som bare er helt fantastisk inspirerende! Da vi tok toget hjem i går, stoppet jeg opp ved den reportasjen. Turen fra Sarpsborg til Oslo tar 1 time og 20 minutter, og kom meg aldri videre i bladene jeg skulle lese. Det kan vel forklare hvor mange fine bilder det var!

3 kommentarer:

Ingvilds Englehjem sa...

KJempe lekre bilder ja og de gav mye inspirasjon..

Men deilig å sitte på toget og lese og slappe av!

Kom gjerneinnom meg og bli med på give away:)

Ønsker deg en fin onsdags kveld

Anonym sa...

Du liker fargen hvit skjønner jeg...

Stine sa...

Det gjør jeg. Hvitt er yndlingsfargen min!