mandag 3. mai 2010

Turkis vår/ turquiose spring

(Foto: Oisoioi/ Babazar)
Får jeg by på noe som ikke er hverdagskost her på bloggen? Farger! I tillegg til hvitt har jeg alltid vært svak for lys turkis. Men siden jeg fort går lei, er det foreløpig lite slike farger å finne i leiligheten vår. Når jeg ser disse bildene, tenker jeg på den nyyyelige lysekronen med lys turkise dråper som Landstil-Tone har i stuen (avbildet i det nyeste Vakre hjem og interiør!). Har dere sett den? Dere kan også se den i banneret øverst på hjemmesiden Landstil her. Jeg kommer nok aldri til å bo i noe retro-hjem, men kanskje (bare kanskje) kommer det inn noen pasteller etter hvert mot sommeren.

4 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Nyyydelige farger jaa :o)

Camilla, Casa de Bach sa...

Lekkert med turkis - det blir jeg aldri lei!

Da har jeg sendt deg adressen min!

Ha en fin vårdag!

Hilsen Camilla

Unknown sa...

Makes my heart go fast!

Mine Blomster sa...

Nydelig!!
;O)