onsdag 25. mars 2009

Kryss fingrene for meg!

Føler ikke jeg har så mye tid til blogging om dagen, siden jeg skal pakke sammen hele mitt Tromsø-liv i en bag og en koffert som snart er på vei til Oslo. Et stort hus må vi også vaske oss ut av først. Men koser meg på Finn.no med å lete etter leilighet. Og har faktisk funnet den perfekte med stooor P, den har så og si alt jeg ønsker meg av en leilighet- til hver minste detalj. Trodde faktisk ikke den fantes. Megleren skulle ha visninger på den i kveld, så dere må krysse fingrene for meg slik at de som er og ser på den ikke vil ha den. I så fall skal vi se på den til uka. Ååå, jeg håper!!!
...så det er grunnen til at jeg deler jeg noen "arkivfoto" med dere i dag, husker ikke hvor jeg har funnet alle bildene hen. Noen er i alle fall fra Lene Bjerre.

3 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

spennende altså.. krysser fingrene for dere!!! xxxxxxxxxx

Christina sa...

Masse masse lykke til!!;)

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo Stine,very nice pictures.Lene Bjerre has an elegant classical however homy style.Love greetings from Germany,Elke.