tirsdag 14. juli 2009

Siden sist...

... har jeg vært på reunion med tegning/form/farge- klassen fra videregående.Og jeg har vunnet min første bloggerkonkurranse (hos Mor og datter). Premien var boka Kreativ scrapbooking. Tusen, tusen takk! Har noen nye bruktfunn, blant annet en fransk tallerken, som jeg skal få fotografert i leiligheten til helgen. Det er kjøkkenet som står for tur i min "oppgradering" av leie-leiligheten vår. Og så har jeg funnet de fine sitteputene fra Jysk jeg lette sånn etter!

13 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Hvor fint bilde det var av deg Stinemor...og gratulerer med vunnet konkurranse.

Kreative drømmer.. sa...

Håper du hadde det hyggelig og gratulerer med konkurransen! Liker bloggen din:) Ha en fortsatt fin kveld:)

Lindas hus sa...

Så utrolig flott bilde av deg!!!Og gratulerer med premien!Klem fra Linda

Monica sa...

Lekkert bilde av deg og gratulerer så masse med konkurransen som du har vunnet:) Gleder meg til å se den franske tallerkenen:) klem monica

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei vennen!
Så fint bildet av deg :-)
Gleder meg til å se bilder av de nye tingene!

Klem Jorid

A-H sa...

Gratulerer med vinnerlykken! Det er så moro å vinne ikke sant:)

Så fint bilde av deg;)

Hvor fant du de putene hen da?:)

Christine sa...

Hei! Dette var en koselig blogg, skrevet av en koselig jente med en koselig leilighet. Hit kommer jeg snart på besøk igjen. Håper det er greit at jeg legger meg til som følger av bloggen din.

Hilsen Christine

Christine sa...

Takk for hyggelig kommentar på siden min og velkommen til hovedstaden (etter som jeg skjønte har dere ganske nylig flyttet hit). Selv har jeg bodd 12 år i Bodø, 7 år i Tønsberg og 3 år i Oslo. Er ikke så veldig kjent, men pleier å besøke Chicas og Venner, Contry Chic og Home and Cottage. Alle ligger på Majorstuen. Vet at Chicas fører House Doctor. Det er ikke mange unge interiørblogger i Osloområdet, derfor er det ekstra morsomt når man kommer over noen.

Gleder meg til flere innlegg fra deg!

Ha en god natt=)

Mor og datter sa...

JA gaven blir sendt i morgen :-)
Fint bilde av deg. Har du gått på tegning form farge?? Jeg og :-)
Er fra oslo selv, men flyttet rett utenfor nå.. Men det er noen søte små interiør butikker på grunerløkka.I Markveien..
Stor klem :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Gratulerer med å ha vunnet konkurranse!

Min stil sa...

Hei hei. Flott bilde av deg, søta. Gratulerer som vinner av konkuransen. Den boken har jeg, og finner masse inspirasjon i dan.
Ha en flott dag videre.
Klæm fra susanne

Villa von Krogh sa...

Innom for å ønske deg en god helg!
Kos deg i varmen. :)

Home By Virginia sa...

Hallo Stine :)

Gratulerer med den fine premien...!!! Morro å vinne... :)

Det ligger forresten en Award inne hos meg til deg... :D

Ha en fin helg videre... *Klem*