mandag 27. juli 2009

To ganger hurra

Jeg klarer bare ikke motstå gamle lysekroner. Har allerede kjøpt en lysekrone som egentlig skulle henge i stua, men så kom jeg over denne som var enda finere. Har ikke hjerte til å selge den gamle, så tar vare på den i tilfelle vi får oss større leilighet en gang, og det jeg regner jeg jo med. Den er riktig gammel, og har plass til hele åtte stearinslys. I tillegg er det tre lyspærer øverst.

Husker dere forresten at jeg vant en konkurranse hos Mor og datter for en ukes tid siden? En spennende scrapbook-bok, en liten søt zinkboks, kubbelys med vaniljeduft (elsker vanilje!) og en liten sjokolade fikk jeg. Tusen takk, Cecilie!

9 kommentarer:

Mor og datter sa...

Åh så fin lyskrone! har lyst på sånn selv.. Så bra at gaven har kommet fram. ;-) og at du er fornøyd. Er veldig glad i vanilje selv.. Klem klem

Jatte sa...

Nydelig lysekrone og kjempekoselig blogg du har, kommer nok tilbake flere ganger :)

Ha en flott Tirsdag,
Klem Jatte :)

Lindas hus sa...

Ååååå den var fin den! Klem fra Linda

Min stil sa...

Lekkert. Skjønner godt at du bare måtte ha den :)
Susanne

Home By Virginia sa...

Super lekker lysekrone ja... :) Heldiggris... :P Hi hi

Grattis med så fin premie også...!!!

*--- Klemmer ---*

Christine sa...

Så lekker lysekrone du har anskaffet deg, nå ble jeg nesten misunnelig..
Det ligger forresten en award til deg inne på bloggen min=)

A-H sa...

Så fin den var!!
Heldige deg som vant så fin premie!!

madam mim sa...

For en fin lysekrone, kan jeg spørre hvor du kjøpte den? jeg er på utkikk etter en som skal henge i gangen jeg pusser opp :-)

LIVS LYST sa...

Hei Stine!!

Nå er jeg hjemme fra ferie. Og vi var faktisk innom den gamle byen i Fredrikstad. Og der var vi på din mors stand! Tenkte jeg skulle høre med henne som stod der var din mor. Men det gjorde jeg ikke da... Men TENKTE på deg i alle fall! ;O)

(Og PS! Vi har ikke glemt å svare på spørsmålene. Vi har bare vært i feriemodus en stund her nå... Men vi skal ta tak i det!)

Hilsen fra Liv ;O)