lørdag 4. juli 2009

Smooth!

Nå har vi feiret bursdagen til Siri med skalldyr og hjemmelaget smoothie til dessert. Siri lagde blåbærsmoothie med kiwi og banan, Geir Arne og jeg med banan, blåbær, mango, jordbær og pasjonsfrukt. Mikset med kefir, ble de skikkelig luftige og fine: OPPDATERING: Frokosten min i dag ble denne (pakistansk) mango- og pasjonsfruktsmoothien med banan:Ellers har jeg vært på oppdagelsesferd etter interiørbutikker i Oslo som fører House Doctor. Var på leting etter de grå fil de fer- bordskånerne derfra. Noen som vet hvilke butikker som selger dem i Oslo-området?

4 kommentarer:

Monica sa...

smoothies er bare så ndyelig godt, spesielt i denne somemrvarmen:) sundt er det også:)

Kan desverre ikke hjelpe anngående butikker i oslo, men håper du får den hjelpen du ønsker:)

sommerklem fra monica

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei Stine :D
De smoothiene så bare rådeilige ut! :-)

Håper du har en fin kveld!
Klem

Mor og datter sa...

nam nam så godt det så ut!!!:-)
dette må jeg prøve..
ta en titt innom min blogg og om du vil!
sommerklem

prinsesselinn sa...

hei på deg,
hotellet er kjempefint ja,
er ikke superkjent i paris , men tror det er ganske sentralt.
en liten spasertur fra metroen, som ikke tok så lang tid til byn liksom...
sikkeret lurt å finne det på et kart, og sjekke selv.
ha en finfin søndag