onsdag 22. september 2010

Inspirasjon: gustavianske antikviteter/ gustavian antiques

(Foto: Pernille Kaalund) 
Jeg vet jeg har vist disse bildene før, men det kan jo hende det har kommet noen nye lesere som ikke har sett de! 555 følgere har bloggen min nå. Jeg synes det er overveldende mange! Om dere vil, er dete også hjertelig velkommen til bloggens facebookside. Der legger jeg ut linker til nye blogginnlegg og annen informasjon. Når jeg runder 500 "liker" der, tenker jeg å trekke en vinner av en liten gave :) Bloggens facebookside finner du HER.

8 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Heisann...jeg er ihvertfall veldig glad for at du la ut desse bildene en gang til,for jeg har ikke sett dem før - og de var sååå fine og tøffe på samme tid:))))
Slenger meg med som følger,-her var masse snadder så best å ikke gå glipp av noe ;)

Maria ( Idekroken ) sa...

Nydelige bilder :) Du er skikkelig flink! :)

Klem

Gammel stil sa...

Åh, så fine bilder:) Tror heller ikke vi har sett disse bildene før, så det var veldig bra du la de ut igjen:)

Ønsker deg en fin kveld!

Junk De Lux sa...

Så vakker inspirasjon!!

Klem..

Rachel Noelle Pallas sa...

~*LOVE..LOVE..LOVE!!!~*

Tina sa...

Å så vakkert, alt det gamle er så flott. Å vi som kastet så mye etter mine besteforeldre. Skjønner ikke hvor hodene var...! Flott inspirasjon!

Alberte sa...

Elsker, elsker ,elsker!!!!!
Et slikt hjem er drømmen!
Klem, Jannicke

Trefemtien sa...

Å, så fint!!! Nydelige bilder fra et vakkert hjem....:)