lørdag 25. september 2010

Ny urne og plante/ new urn and plant

I dag har jeg vært en tur hos Blomstersenteret i Hedgehaugsveien. De har et godt utvalg av rustikke potteskjulere, urner og ikke minst masse flotte blomster og planter som passer supert inn i landstilen. Erfaringsmessig er de grønne plantene de har der av god kvalitet, så i dag kjøpte jeg denne planten. Den er litt sølvaktig mørkegrønn, og minner meg om et lite tre. Urna passet så godt til, så den snek seg også med hjem. Bordet er spillebordet som vi tidligere har brukt som spisebord. Nå har jeg klappet det sammen, så det fungerer supert som et lite dillebord bak toseteren i stua :) PS! Kirkestaken på bildet er til salgs, klikk på bildet øverst i høyre spalte for mer informasjon.
 

6 kommentarer:

Ainosofia sa...

~ ainosofia ~

Landcharm sa...

Stilig plante!

Lobeliadamen sa...

Lekker plante. Sånn har jeg ønsket meg lenge. Vet du hva den heter??

Ha en herlig kveld :-)

Klem W

Lobeliadamen sa...

Hei igjen, jaja, takk for svar iallfall .-) Får printe ut bildet av den å ta det med på den lokale blomsterbutikken. Ja, jeg har også sett den på mange blogger (spesielt svenske) samt i katalogene til Bloomingville for noen år siden. Jeg SKAL ha en sånn!! Må ha, bare MÅ ha!! ha ha ha ha...

klem W

Alberte sa...

Først: den samme dronningen bor hjemme hos meg. Jeg kjøpte bildet på Ebay for noe år siden!
Så: Helt herlige bilder av et perfekt stylet bord! Planten ser jeg er et must - og håper at Lobelia damen finner ut av arten!
Klem fra jannicke

Rosor och Spetsar sa...

Jättevacker planta o den passar så fint i den vackra urnan.
Jag har köpt mig ett liknande "miniträd" de är så skira o fina.
Många fina o inspirerande bilder att kika på i din vackra blog
Ha nu en fn helg
Kram
Annelie