fredag 13. november 2009

Bare én uke igjen...

...til Drömhem och trädgårds julespesial er ute i bladhyllene. Fjorårets magasin var bare helt nydelig, og jeg har høye forventninger til det kommende magasinet, der blant annet Anette med bloggen Lantlif er med. Hun har et så vakkert hjem, så det må bare være en inspirerende reportasje!


"I Underbara Julhem visar 15 familjer upp sina vackra hem i juletid! Generösa hemma-hos-reportage med många vackra bilder och utförliga guider till varje hem. Här får du möta människor som delar med sig av julstämning, spännande tips på dekorationer, de vackraste blommorna och godaste recepten."

Har allerede juleutgavene til Allt i hemmet, Lantliv og Lev Landlig. Masse inspirasjon å finne, og spesielt i Landliv var det mange hvite reportasjer.  I dag har det snødd, og litt har lagt seg på bakken, det gjør ikke akkurat at jeg gleder meg mindre til jul!

4 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja nå er det ordentlig julesteming ute. Helt hvitt hoss oss. Men jeg venter fortsatt på det utlimate julemagasinet. Lite nytt og fristende foreløpig. Kanskje jeg forventer for mye;)

Den mannen med det kjøkkenet under her. Han er vel neppe singel.

Ønsker deg en fin helg
Klem:)

victoria (huset i byen) sa...

var også veldig fornøyd med det julemagasinet i fjor så gleder meg til det kommer..
ja her er det snø i massevis
herlig er det ;)

Guttemamma sa...

Venter SÅNN på det...

Kari sa...

Hei! Tusen takk for hjelpen! Nå sner det så fint på bloggen min;))
Jeg har desverre ikke fått til å lage 3 koonner enda, men skal fortsette å
prøve.Jeg gleder meg også vanvittig til det bladet kommer ut!
Ønsker deg en kjempefin helg1
Klem Kari