lørdag 22. november 2008

Prinsesserom?

Siden jeg nå står på lista over Norske Interiørblogger, synes jeg det er på sin plass å legge ut en liten bildeserie fra rommet mitt i Sarpsborg.Rommet fungerer både som oppholdsrom og soverom. Lysekrona har mamma kjøpt på loppemarked, malt svart og hengt prismene på en ny måte. Den hvite kransen på veggen er kvister som er festet med ståltråd, så malt hvit. Så er det surret en remse med hvite juletrelys på. En glitterfugl med svarte fjær og steiner har funnet sitt rede der. I en glassvase på bordet har jeg rosa- og champagnefargede stoffroser. Synes de ser ganske ekte ut, faktisk!Lampa var opprinnelig grønn og gullfarget, men mamma har malt den hvit og satt på ny skjerm. Ramma med steiner er fra Lisbeth Dahl, og engelen er kjøpt i Tyskland.Kleshengeren har jeg laget selv, med tyll og blonder.
Akryldiamantene kjøpte jeg på The White Company i London.

9 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
Så flott blogg du har!!
Nydelig rom du har:)
Slik kunne jeg bodd og.

Ha ei fortsatt fin helg;)

Stine sa...

Tusen takk :)

prinsesselinn sa...

å for et skjønnt jenterom.
Gleder meg til å følge med på bloggen din.
Ha en fin søndag

Nunne sa...

Så lekkert....
Gled deg til du kjem til Tromsø, der er så koselig.
Bodø er jo bare austavind... :))

God søndag!
Fra Nunne i Glomfjord

irina sa...

Så fint ett rom og så dykti du er !!

Velkommen som blogger på Nib :)

MVH

Stine sa...

Oi, tusen takk alle sammen! Skal legge ut flere bilder når jeg kommer hjem til jul :)

irina sa...

He ha journalisten er bare en spøk
Med det andre er sant :)

Marie sa...

Kjempe fint med de mørke detaljene mot alt det lyse! Helt min smak! Holder på å male soverommet mitt akkurat nå og der blir det også en mørk vegg og resten i hvitt, så var gøy å se et bilde av litt av det samme!

Hilsen meg!

Kine sa...

For et nydelig rom! Det er helt åpenbart at du og din mor har et godt øye for interiør! En flott blogg!