søndag 30. november 2008

Stetteskåler

Jeg har hatt stetteskåler i glass på hjernen siden jeg så en utstilling med slike i London i oktober. Nå har de fått inn noen utrolig fine og nokså rimelige på Bohus. Tenk så fint det blir med godteri, julekaker eller sukker i på kjøkkenbenken. Eller dekorative såper, badesalt eller noe annet på badet?Disse er fra serien Diamond. Den øverste er 24 cm (139 kr) og den nederste 29 cm (159 kr).

Ikke glem at du fortsatt er velkommen til å delta i konkurransen min her for å vinne en koselig førjulsgave!

5 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

NÆÆÆ så artig, å du? Jeg likte bloggen din veldig godt, jeg linker deg på siden min.

Skal jeg fortelle deg noe artig????
Jeg har jobbet i Nordlys i 1.5 år. Hadde min siste arbeidsdag der nå fredag..... :) JØSS tenkte jeg da jeg så at du skulle nettopp på min forrige arbeidsplass:)

Photo-Me-Life sa...

Jeg jobbet i kundesenteret i 1 etg. Vet du hvem du skal jobbe med?

Photo-Me-Life sa...

Så merkelig, han har jeg ikke sett på huset....Nei det er ikke mitt hus men det skulle GJERNE vært det, det var bare så koselig..julehus!!!!

L sa...

Hehe... jeg jobber på bohus i moss... de skålene er utrolig fine...og kjempebillige...

Fargerike Dagny sa...

Oj, de var nydelige! Også latterlig billige! :D Fin blogg du har! :)