søndag 30. november 2008

Så tenner vi et lys i kveld


I dag er det første søndag i advent, og jeg sitter fortsatt i mørklagte Bodø. I går var det avslutningsfest med gjengen i klassen, og noen har allerede dratt hjem til jul. Jeg venter til 11. desember, for jeg må jobbe litt slik at jeg har råd til julegaver i år. Slenger med et bilde fra lille julaften i fjor, der Lillepus fant det for godt å sovne oppå esken med juletrepynt.


Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Inger Hagerup

3 kommentarer:

Drøm sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
De tallene i glass kjøpte jeg i fjor på Zanz på Lillestrøm... Vet ikke om de har de i år og...

Nita sa...

Katter er rare! Vår Simenpus pleier å STÅ på ryggen min når jeg gjør mine daglige øvelser! Hadde han bare vært litt tyngre kunne det kanskje minnet om thai-massasje, hehe.

Ønsker deg en fin kveld :)

A-H sa...

Så kjekt å finne flere by-venner;) Et utrolig flott rom du har her hjemme;)
Vakker pus også, vår la seg under juletreet i fjor, når alle pakkene var borte;)