søndag 16. august 2009

Bildevegg

Endelig har jeg fått hengt opp rammene og bildene jeg har samlet opp lenge. Ikke alle har noe inni seg ennå, men det kommer...
Fransk trykk i originalrammen.
Den svenske skuespilleren Lars Hjortsberg (1772-1843). Synes han er dekorativ jeg. Samboeren var litt mer skeptisk til å ha ham på veggen, men jammen har han ikke blitt litt glad i Hjortsberg han også!
Kronprinsparet Märtha og Olav før bryllupet i 1929.

I kveld trekker jeg vinneren av giveawayen, ikke glem å legge igjen en kommentar her.

2 kommentarer:

Mor og datter sa...

Hei!
Ja, jeg vet- men de sier jo å at man har feber osv.. men ja jeg vet ikke. Skal uansett til legen å få tatt prøve. Også for svine in, sånn at jeg ikke har det i tankene.
Så utrolig godt det hørtes ut med den middagen deres! ;-) skulle ønske jeg var like flink med skalldyr-lager ikke så mye mat med det!
Ting går helt greit nå, bare litt reservert. Du da? alt bra??
klem

Moski sa...

Så fin bildevegg du har laget! Den likte jeg.