lørdag 31. juli 2010

Interiørshopping i Gamlebyen/ interior shopping in an old town

I Gamlebyen i Fredrikstad er det kjempekoselig! Mange interiørbutikker (på bilde nummer 2 ser dere Galleri Mimosa), koselige kafeer og avslappende stemning. I dag er det marked på torget der igjen, og som vanlig er det ekte markedsstemning! Mamma og Elisabeth i Det lille ekstra interiør er på plass med blant annet gamle melsekker. Jeg kommer på marked og avslutter alltid besøket med noe godt fra Mormors Cafe. De har nybakte kaker, hjemmelaget sjokolade og nostalgisk innredning. Kommer du?

6 kommentarer:

Alberte sa...

Å, jeg skulle ønske at Bergen lå nærmere!!
Her hadde jeg likt meg.
Du har en nydelig blogg, Stine.
God helg fra Jannicke

Tone sa...

Hei!
Ser jeg veldig gjerne skulle hatt meg en tur dit ja, ser ut til å være mye spennende å handle på torget:)
Ha en flott helg!
Klem

Yvonne sa...

Hei Stine

Så fin blogg du har!

Sitter å drømmer meg litt bort her. Skulle ønske jeg hadde vært på det markede. Håper du fant mange fine skatter

Yvonne

June J. Larsson sa...

Jeg har vært i Gamlebyen i Fredrikstad for noen år siden, og jeg kommer VELDIG GJERNE IGJEN!
Snart! :))

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

KKvinneblogger sa...

Jeg var i Gamlebyen i Fredrikstad for mange år siden, og skulle gjerne vært der igjen. Jeg elsker markeder! Men nå er jeg veldig langt unna dessverre.

helen og gutta sa...

det både ser og høres kjempekoselig ut. ,