mandag 19. juli 2010

Les dette og meld dere inn!/ Read this and join!

(Foto: Lustfyllt)
Det populære stedet Lustfyllt i Munkaskog utenfor Habo kommune kan bli tvunget til å legge ned for godt. Länsstyrelsen har besluttet å rive opp Habo kommunes vedtak fra oktober i fjor om å gi den populære kafeen ved Vänern strandskyddsdispensasjon. Nå tvinges den idylliske virksomheten, som inkluderer en gårdsbutikk, keramikkverksted og kafé til å legge ned for godt.

Jeg har aldri besøkt Lustfyllt, men jeg elsker slike plasser! Synes det er kjempekoselig at folk trår til og ordner slike små cafeer, verksteder og butikker på landet. Derfor bør vi bloggere bør hjelpe til! Gruppen Rädda Lustfyllt finner du på Facebook her. Meld dere inn!

6 kommentarer:

pensjonat frua sa...

For en fantastisk flott plass!! Nydelige bilder, ååå jeg fikk lyst å besøke den kafeen :-)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :))

Åååååå gud a mej!!!! Lekre bilder....ja den som hadde vært der!!

Ha en fin sommer videre...♥

Ainosofia sa...

So sweet <3

n i n a s hjem sa...

Vakkert!

Hadde glatt tatt besøket innom :)

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Huff.. Jeg har en sånn favorittplass i Danmark, så vet godt hva du mener.. Har meldt meg inn i gruppen. Jeg kjenner jo ikke så godt til det, men det betyr nok mye for noen..:)

Unknown sa...

Herlig sted!! Trist at slikt legges ned...jeg har meldt meg inn i gruppen!