lørdag 24. juli 2010

Tips: festival og marked i Gamlebyen/ market in Fredrikstad

Solen skinner, og i Gamlebyen i Fredrikstad er det denne helgen Månefestival med band som Big Bang og Kråkesølv, visesangere, forfattere, barer, økologisk mat og selvfølgelig stort marked der det selges gamle ting. Her kan man gjøre et kupp- jeg snakker av erfaring! Jeg har blant annet kjøpt spisestuebordet vårt der. Mamma og venninnen hennes Elisabeth i Det lille ekstra interiør stiller blant annet med stand i dag. De selger interiør, oppussede møbler og andre godsaker. Ta en titt på bloggen for å se mer!

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Der skulle jeg veldig gjerne ha vært... !!

Klem,Kari

LIVS LYST sa...

Hei Silje!

Så gøy! Vi var jo innom standen der i fjor vi. Kjempe koselig. Kjøpte noe gjorde vi og ;O)
Et bilde som står på nattbordet til Thomas nå. Kjempe koselig!

Men du Silje: Kan jeg spør deg om hvordan man får større bilder i høyrekolonnen?? Skriften min brer seg langt utover til høyre, men bildene blir så små i forhold og det ser ikke så bra ut syns jeg....

Hjelp?!!

Ha en fin sommerkveld! Her er det så nydelig og varmt nå!

Liv ;O)

It's me sa...

What a great market !!!!......a little bit to far for my...........hahahahah!! happy weekend ...love Ria....

Unknown sa...

Ååååh, der skulle jeg gitt mye for å vært!!!

Haust sa...

Sukk...der skulle ein ha vore, ja!

Ha ein god sommardag! :)