onsdag 13. mai 2009

Bli med til IKEA Slependen

Hadde tilfeldigvis med meg kameraet på IKEA-turen i går, så her kan dere bli med gjennom utstillingene på Slependen. Mye lekkert å se på!Jeg synes det er morsomt at de innreder hele hjem, med en gjennomført stil. Dette er favoritten.
Svarte benkeplater i stein skal jeg ha når jeg engang skal bestemme kjøkken! Og se så høyt det er under taket. Men man må vel ha stige for å rekke opp til overskapene?
Fin bildevegg og gjennomført i svart/hvitt. Nydelig!
Nydelig walk-in-closet i svart/hvitt.
Disse boksene er så utrolig dekorative, så jeg måtte bare kjøpe et par. De står nå på soverommet med skittentøy i.
Fin tapet med sølvfinish, men rommet er fortsatt litt for minimalistisk for min smak.
Synes svart/hvitt stripete trekk til Ektorp er fint. Dette skal forestille ei stue i ei hytte.
Sommerlig og romantisk stue.

4 kommentarer:

Drøm sa...

Så fint det var. Fikk en sneak peak på walk in closet utstillinga deres også, selv om vi nok ender opp med et annet alternativ... Men må på slependen og bestille de skapene så. Utrolig fint dere har fått det i leiligheten deres.
Klem julie

madam mim sa...

Takk for omvisninga! Siden jeg bor maaaange timer fra nærmeste Ikea, var det fint å få en titt :-)Skal en tur til både Oslo og Trondheim til sommeren da, så da skal jeg garantert innom ikea ja...

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ikea kan interiør, ingen tvil om det :) tenk å bytt interiør like ofte som ikea gjer det... :)

Klem M :)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Stine! Takk for hyggelig hilsen:) Godt å høre at det er flere enn jeg som har en mann som er hekta på nyheter!! Kjekt når man er på shoppingtur da;) Det har sine fordeler!

Så flotte bilder fra IKEA! Lenge siden jeg var der. Kanskje på tide å ta en tur?!

Ha en strålende dag!

Klem Anette:)