lørdag 16. mai 2009

Et blomstrete innlegg

De oppmerksomme la kanskje merke til at den nye pelargoniaen i vinduskarmen var potteløs. Vel, ikke nå lenger. Nå står den stolt i en Lene Bjerre- potte fra Steen & Strøm (der man får rålekre svart-hvite papirposer, vet dere!)
Visste dere forresten at nå får man brudeslør i potte? Hun i blomsterbutikken sa at hun aldri hadde sett det før. Vel, nå står også den i en Lene Bjerre-potte i vinduskarmen min. Synes de små hvite blomstene gjorde seg godt mot vinduet med folie :) Glemte å vise dere pionene jeg kjøpte i går. Tror dette er yndlingsblomstene mine!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Stine :-)
Har ikke vært hos deg før, men en nyydelig blogg!
Kommer hit igjen, bildene dine gjør meg kreativ:-)
Ha en fin kveld,klem Hege.

Maliva`s verden sa...

Vakkert og blomstrende innlegg...Go`ukestart til deg fra Maliva

M sa...

Heisan,
aldeles nydelige pokalpotter, de gjorde seg i vinduskarmen.
Vindusfolie har jeg hørt om, men jeg har ikke sett dem.
Det var utrolig stilig, har du kun på nederste del av vinduet..det ser ut som om du har sprosser med vinduer oppe og nede?
Hvordan er det med lyset?
Lurer på om det hadde vært fint å ha det på nederste del på et vindu (som ikke har sprosser) eller om det blir teit...
Dette var et supert tips Stine!!
Klem fra meg

Black Feathers sa...

Heisann. Jeg så på en slik lekker pokalpotte fra Lene Bjerre jeg også. Det kan nok tenkes at en sånn må bli med meg hjem en dag også.
Stilig den gammle kofferten du hadde funnet ;)

Kjempe fint ble det i vinduskarmen din ;)

små og store drømmer sa...

Pioner er nydelige. En av de øverste på min yndligs-blomste-liste også :)