torsdag 14. mai 2009

I ekstase for...

...dette sengesettet; Lyon fra Kid i eksklusiv bomull (se forklaring lengre ned i innlegget)! Var innom for å kjøpe meg dyne i dag, og måtte jo ha nytt sengesett på. Siden jeg kjøpte ekstra lang dyne, måtte jeg jo ha langt dynetrekk også, og det viste seg at det lange trekket var i bedre kvalitet enn det som var i vanlig lengde! Bomull Percale er vevd av finkjemmet bomull med ekstra mange tråder (over 2oo per kvadrattomme), og skal ha sin opprinnelse fra Frankrike på 1700-tallet. Jeg synes det høres ganske så ekslusivt ut, jeg :)
Og til slutt, nye ting (og gamle, som Salmebog fra 1869) som har kommet inn i leiligheten i det siste:

5 kommentarer:

May sa...

Nå blir det nok ekstra godt å sove.
Det blir så pent hos dere,fint i tallerkenhylla også:)

Klem

Mia, New Room Interior sa...

Mange fine ting!! Flott det sengesettet! Ha en fin kveld! Klem-Mia

Jorid + NOE Blog sa...

Nyydelig!!

LIVS LYST sa...

Kjempe fine ting du har kjøpt. Både nye og gamle!!

Sov godt! ;O)

Hilsen L-jo

Cathrine Aksnes sa...

du har så mye fint altså. og de sengeklærne er lekre. kikket på dem jeg også. men har så mange fra før... men er så deilie med nye sengklær:) ha en god natt

tusen takk for støttenede kommentar. det varmer i disse tider.