fredag 15. mai 2009

Interiørtips: Vindufolie

Jeg har blitt utfordret av Lisas skattekammer og Lottas himmelrom til å dele et interiørtips med dere. Og i dag kom "tipset" som jeg har ventet på i posten, nemlig vindufolie! Siden vi bor i første etasje ut mot en vei, kan alle som går forbi se alt som foregår i stua. Spesielt om kvelden når det er mørkt ute blir man veldig synlig inne i lyset. Her om dagen var det faktisk en mann som stoppet utenfor det ene vinduet og glante inn på meg. Skikkelig ekkelt! Da var det ingen bønn, jeg gikk inn på sidene til Vindufolie og bestilte til alle de nederste rutene i stua. Jeg har design nr 9, som jeg synes er det fineste. Litt oldemor-aktig og veldig klassisk! Betalte 220 kroner per folie. De var veldig enkle å klistre på, og det trengs ikke lim for å feste dem heller. Så om man blir lei, kan man bare dra dem av.

10 kommentarer:

madam mim sa...

Lekkert! Har vurdert vindufolie på badet, takk for tipset .-)

Cathrine Aksnes sa...

skikkelig vakkert. skal kjøpe til vaskerommet jeg. takk for fine bilder :)

Akkurat passe Frø sa...

Takk for supert tips! Dette er akkurat det eg vil ha på badet mitt i 2. etg. Har berre sett einsfarga/utan mønster hittil, men dette var jo berre så fint!!
Go' 17. mai til deg!
:O) FrueFrøet

Nostalgia sa...

det ble kjempefint ! Har selv brukt akkurat samme design i skpdørene på mine bderomsskp, har blogget om det også :-)

Damen bake "vindusfolie" er forresten kusinen min :-D Kjempeyggelig at så mange liker designet og ideen hennes.

Ha en deilig helg !
Klem, Nostalgia

Bdicte sa...

Utrolig fine!! De bruker å ha sånt på badebutikker også, ihvertfall på Comfort i Tromsø.

Anonym sa...

Hei,jeg lurte på hvordan du gjør det - har nemlig kjøpt 2 ulike typer og ingen av dem ble noe fine da de ble hengt opp,føler at det må være jeg/vi som gjør feil..sukk,men disse var kjempefine :o)

Mvh Anne

Stine sa...

Hei Anne!

Det var ikke så vanskelig, forklaring fulgte med! Du sprayer på rikelig med en blanding av vann og et par dråper zalo/oppvaskmiddel. Legg på folien, og stryk ut alle bobler og vann med den glatteren som følger med. Så er det bare å tørke bort overflødig vann. Det var mye lettere enn jeg hadde trodd, og resultatet ble flott.

Se www.vindufolie.no :)
Hilsen Stine

LIVS LYST sa...

Så fint det var!!!! Kjempe fint OG praktisk!

Koselig og takk for mail! Skal svare deg pr mail jeg også ;O)

Hilsen og ønske om en god dag videre fra L-jo

Lulebekke sa...

Det var kjempe lekkert! Det skal jaggu jeg gjøre på badet mitt, tusen takk for tipset! Også vil jeg si du har en fin blogg med mange bra tips, flotte bilder og herlig interiør!:)

Anonym sa...

Hei, kanskje akkorat d eg leite itte... :-) Lure på om du kan se ut via mønsteret? Min kjære vil gjerne ha den muligheten... Hilsen Hanne (bestetanti@hotmail.com)