torsdag 28. mai 2009

Første glimt av soverommet

Stua nærmer seg ferdig stinifisert, som jeg liker å si. Nå har jeg gjort en liten innsats på soverommet også. Det er veldig vanskelig å oppdrive gardiner som er lengre enn 250 cm og som ikke koster en formue, så IKEA-gardinene får duge.Rommet er ikke helt ferdig ennå. Den grusomme furusenga skal i alle fall males hvit!Da jeg og mamma var en svipptur innom bruktbutikken i går, fant jeg dette sjarmerende håndspeilet. Det er godt slitt på håndtaket, tror det er en forfengelig dame som har eid denne før.Det nye testamentet og Den danske salmebog ble handlet inn i dag. Ikke så veldig gamle, men veldig dekorative. Jeg er glad i bøker til pynt. Klokka er i tinn, synes den er kjempefin.

3 kommentarer:

Monica sa...

så lekekrt det var blitt på soverommet... du kunne ha kommet her å stinifisert litt på våres rom også hihi;) Jeg gleder meg til jeg er ferdig med eksamen, for da skal jeg monicafisere (hmm... ikke like fint som ditt ord) litt hjemme hos meg. Jeg tar rom for rom og er foreløpig fornøyd med stue og kjøkken så får jeg jobbe meg oppover:) Bøker er vakre som dekor og det håndspeilet var nydelig:) Ønsker deg en fin kveld:) klem monica

Monica sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie sa...

Så fint det ble! PS: Ikea har laaaange, hvite og lette gardiner til 149;- for to! Jeg har kjøpt til soverommet mitt og eeelsker de! Søstra mi har de i stua si og der er det høye vinduer og 3,5 meter under taket. Kan legge ut bilder etterpå kanskje :-)
Ha en fin helg!
Klem fra M