onsdag 9. desember 2009

Jeg tror på julenissen!





(Foto: House Doctor, Gårdsromantik, Vintage by Nina)
Her er noe av det som godt kan dukke opp under juletreet i år! Lysestaken fra House Doctor står på førsteplass på ønskelista, men brevkurv, papirkurv, skjærefjøl i porselen, liten fattigmannssølvskål på stett og votivhjerter er flott pynt jeg gjerne skulle hatt i leiligheten :) Anna Örnbergs bok Inred och derkorera ljust & lantligt, penger, vaffeljern og strykejern står også på ønskelista i år.

OPPDATERING: Kom på at jeg glemte å si at jeg ønsker meg et slikt lite speil fra House Doctor også. Det må jo være perfekt på et bord bak et stilleben:


5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

me too... den staken leter jeg etter, har ikke funnet den noen sted, utsolgt over alt!
Ha en ifn dag..
klem

Siv`s verden sa...

Den lysestaken er så utrolig fin!! Skjønner godt att den er nr.1 på ønskelista di:)

Kaoskontroll sa...

Flotte ting du har på ønskelisten! :)

Det skjærebrettet har jeg ønsket meg en stund også, men jeg finner det ingen steder. Har du tips? ;)

Hulda sa...

Virkelig noen flotte innlegg du har lagt ut de siste dagene. Så nydelig med hjertet i fattigmannssølv og konglene. Masse flott!

Hilde Heimdal sa...

Fine ting skulle gjerne hatt de ja:)