onsdag 4. august 2010

Mitt lille butikkhjørne/ my little boutique

Det gamle spillebordet som vi har hatt som spisestuebord har nå byttet plass med et annet gammelt bord. Så der jeg hadde et skrivebord før, står nå dette bordet med noen av tingene jeg selger på.
Den nydelige, franske lysekronen nærmer seg ferdig, men jeg må gjøre noen småting til før jeg kan selge den. De gamle, franske opalinlampene med lampelodd, stoffledning og takrosett (til høyre i bildet) er kjempepopulære, og om noen er interessert, kan det hende jeg får tak i flere. De franske madonnaene er solgt, men jeg har én hvit egenprodusert igjen til 90 kroner, se her.

5 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Fine ting!

Reiser til Fr.rike neste uke, X fingerene for at jeg får med meg en eller flere små skatter hjem :)

Stine sa...

Så heldig du er! Du finner helt sikkert noe fint :) God tur!

Alberte sa...

Du er flink, Stine!
♥ Jannicke

Lindas hus sa...

Masse vakkert du viser! Skrevet et innlegg om varene jeg har kjøpt fra deg;) Klem

Anonym sa...

Hei! Jeg er veldig interessert i en av di " krusifixene" du selger. ( di sorte korsene m Jesus på):p Hva skal du ev ha for di?