onsdag 11. august 2010

Utsalg del 5- småmøbler, knagger og franske herligheter

Praktisk informasjon: Frakt kommer i tillegg til de oppgitte prisene. Porto etter Postens takster.

Nyprodusert flueskap. SOLGT

Stor glassklokke. Høyde: 42 cm. Diameter: 31 cm.
 Mellomstor glassklokke. Høyde: 25 cm. Diameter: 19 cm
Liten glassklokke. Høyde: 13 cm. Diameter: 14 cm.SOLGT

3 gamle rammer uten glass. Pris: 100 kroner/stk eller 250 for alle 3

7 messingknotter med porselengrep.  SOLGT

Venstre madonna. Nyprodusert. Høyde: 48 cm.SOLGT
Madonnaen til høyre er nyprodusert, mørk beige, høyde: 44 cm. SOLGT

Antikt tallerkenstativ med original maling og flott patina. Pris: 800 kroner

2 knagger i zink og porselen fra House Doctor. SOLGT
Store porselensknotter med sinkrose. SOLGT

Nyprodusert hvitpatinert treramme med blomster. SOLGT
Nyprodusert fattigmannsstake. Fin fasong! Pris: 70 kroner
Båndholder i gjenbrukstre. Nyprodusert.SOLGT

Nostalgisk knaggrekke med syv knagger og tall.

Franske sifoner.

Tusen takk for den gode responsen på utsalget. Det har vært kjempemoro!  

4 kommentarer:

Camilla sa...

Sv: Orkideer er nydelige. Elsker den blomsten så mye at jeg måtte ha den med i brudebuketten min. Men de vil ikke leve og ånde for min skyld... De to andre må jeg prøve ut da. Har ikke hørt om dem en gang. Skikkelig oppdatert :) hehe. Utrolig fin blogg du har forresten. Nydelig design!!

Millas hem sa...

Himmel så mycket fint du säljer!

Kramen

Sukkertøy for øyet sa...

Tusen tusen takk for skjønne ord inne på bloggen min, og glad for at du fant bildet mitt inspirerende :)

Takk for din stemme.

Gammel stil sa...

Ååh, vi angrer på at vi ikke kjøpte noe.. Men, vi må prøve å spare penger til kakkelovnen:)