mandag 9. august 2010

Utsalg del 3: Tekstiler, kort og juleting

Praktisk informasjon: Frakt kommer i tillegg til de oppgitte prisene. Porto etter Postens takster. For bestilling, send meg en mail på stine_johnsen_88(a)hotmail.com. Å skrive en kommentar under dette innlegget teller ikke. Som vanlig er det førstemann til mølla!

Romantiske "Hotel de Versaille"-quilter. Brukte, men uten flekker. Nypris 600 per stykk. Pris: 300 per stykk eller begge for 500 kroner. SOLGT

Store, gamle opptørkshåndklær i grov lin og rødt monogram. Pris: 70 per stykk. SOLGT

12 stk bomullsservietter fra Riviera Maison. Noen er brukt én gang. Pris: 400 kroner

Hvitt pelspledd. Nytt koster det 1000 kroner. Ukjent merke, men ikke KID eller lignende. Det er kjøpt i en fin interiørbutikk. Pris: 280 kroner SOLGT

Pakke med religiøse kort. Noe defekt lenke er med. Pris: 60 kroner SOLGT

Pakke med vintagekort. Sagen Vintage etc. Pris: 90 kroner. SOLGT

Pakke med nostalgiske julekort. Pris: 80 kroner. SOLGT

Nydelig julepynt. De måler cirka 5 cm. Pris: 50 kroner for alle. SOLGT

Rød julepynt. 50 kroner for alt. SOLGT

Julepynt fra Jeanne D'Arc Living. Pris: 70 kroner. SOLGT

Sinkbokser med nissemotiv, fra Miljøgården. Pris: 80 kroner for settet. SOLGT

3 beige gardinlengder i 100% lin m/tynn linstripe med broderi og med knytebånd. Fra Miljøgården. De er lagt opp til cirka 220 cm lengder. Nypris 500 per stykke. Pris: 280 kroner per lengde eller 750 for alle tre. SOLGT

5 kommentarer:

Fra gammelt til nytt sa...

Størrelse på teppene da Stine?

Stine sa...

Det er ikke jeg som har tingene hjemme hos meg, men jeg mener de er 140 x 200 cm :)

Siljes Hobbyrom sa...

Her gikk det unna ;)
Masse fint!

Anonym sa...

Ser ut til at det ble storsuksess dette, ikke rart når så mange fine tinger selges unna på en så fin blogg :) Sikkert litt morsomt også!

Kjenner jeg er en smule irritert på meg selv for ikke å ha fulgt med i blogglandia i de siste dagene, og dermed gikk glipp av hele greia :p

Anonym sa...

Oh, supert!
Da kan det hende at jeg her heldig :)