onsdag 27. januar 2010

Favoritter fra Butik Sophie


(Foto: Butik Sophie)
Jeg er stadig innom Butik Sophies nettbutikk og bare nyter bildene av de gamle, vakre tingene som selges. Franske, belgiske og svenske møbler, speil, lamper og porselen i fransk landstil og industristil. Lene, som driver butikken, er ofte ute på innkjøpsreiser. Hver uke legges det inn rundt 40 nye ting på hjemmesiden, så det er ikke vanskelig å finne seg noen favoritter!

PS! Jeg var innom posten i dag for sende ut litt flere ting, og betjeningen på Grønland var veldig hyggelig :)

7 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Juhu, jeg fikk pakke i posten i dag jeg! :))) Skal blogge om den, men må vente til helga så jeg får hjelp av dagslyset.
OG ikke minst, gleder meg slik til å vise det jeg skal lage!


Tuuusen takk ♥
Ps, gi meg et vink om du får inn flere i litt letter stoff da. Har planer!

Hulda sa...

Gleder meg til pakken fra deg. :) SÅ skjønne perleblomster du har fått tak i, kunne tenkt meg noen hvite jeg også. Nydelige foto du har tatt.

Millas hem sa...

Gillar också mycket därifrån!
Det mesta faktiskt! =)

Kram Camilla

salige lavendel sa...

Takk for tipset, skal jammmen ta meg en tittetur på nettbutikken der.

ANETTESHUS.COM sa...

Å, ja ... En nyyydelig nettbutikk! Hadde en bare hatt penger nok;) Sååå mye vakkert!!!

Ha en fortsatt fin kveld, Stine!

Klem
Anette:)

Kjeruben sa...

Mmmmmm, ja der drømmer eg meg bort også! Såååå masse flott!
:o)

evys betraktninger sa...

Jeg også elsker denne nettbutikken! :)

evy