onsdag 26. januar 2011

Bobler over av ideer/ full of ideas

Nå som jeg endelig har noen konkrete rom å forholde meg til når det gjelder leilighet, får jeg hodet fullt av ideer om hvordan jeg vil ha det. Gangen ser jeg ganske klart for meg i hodet nå; hvitmalt gulv, beige vegger, innebygget garderobeskap og NUD-lamper med store pærer i taket. Rent og pent! Den nye leiligheten vil nok få en hakket tøffere stil enn jeg har nå, litt mindre hvitt og blonder og litt flere innslag av industri. Det er godt med litt forandringer, og morsomt å kunne begynne (nesten) med blanke ark.
(Foto: Finn.no)
(Foto: House Doctor, Det gode liv)

5 kommentarer:

Hege sa...

Hærlige bilder! Skjønner godt at du gleder deg:) Jeg gleder meg også! Til å få "bli med deg hjem";)

Klem fra meg

Bettum Villa sa...

Så spennende!! Det er en helt fabelaktig følelse å få "starte på nytt" når man flytter. Så fremt jeg ikke blir boendes i det huset jeg er i nå resten av livet så gleder jeg meg til neste gang jeg flytter.. :P

Klem Madelén

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spennande☺
Kjenner meg igjen i den tankegangen der ja☺

Klem M♥

Nordisk gammelt sa...

Tillykke med jeres nye lejlighed. Det skal der nok komme mange spændende indlæg om ♥

Little Cottage sa...

Hei Stine,
Fantastisk at du med din unge alder har en saa definite style og vet hva du liker!
Bloggen din er en inspirasjon for "foreldre-generasjonen" og artikkelen i Vakre Hjem er kjempebra!
Lykke til med ny leilighet!
-Sylvi