tirsdag 4. januar 2011

Januarsalg/ January sale

Sen kveld på jobben i dag. Januarsalget er i gang, og det er det liten tvil om at folk har fått med seg. Halv pris på alle pynteputer har vi nå, blant annet! Det er kupp, det!
Lucerne heter denne lekkerbiskenen av en salong vi har på jobben. Stor, myk og elegant med trekk i naturfarget lin. Denne i 2,5-seter kommer nok til å flytte inn hos oss i den nye leiligheten. Vi har ikke kjøpt leilighet ennå, men håper vi snart finner drømmeleiligheten, og da må den bare ha plass til sofaene jeg vil ha ;)
(Foto: Living)

6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Wow...
Den salongen var bare nydelig !!!!
Den kunne jeg og tenke meg.. Må inn å kikke :)

Klem,Kari

Fra gammelt til nytt sa...

Hei Stine, og godt nytt år

Lekker sofa det der ja.
Var selv på jobb kl 07:00 i dag for å åpne salget.

Jorunn

Anonym sa...

Hei. Den sofaen er kjempe fin.. mine foreldre kjøpte den før jul =)

Anya

vitadrömmarobusigabarn sa...

Så fint du har så mysiga bilder kram Tina

helen og gutta sa...

alltid kjekt med salg, og Living har sååå mye utrolig kjekt jeg kunne tenkt meg. En av de bedre møbelbutikkene, heldig du er som får jobbe der.

Tina sa...

Flott salong, heldige oss trøndere endelig kommer living her oppe også, gleder meg til å se alt det fine dere byr på! Er det slik at dere har noe likt med H&C? Vil samtidig ønske deg et godt nytt år, klæm!