torsdag 13. januar 2011

Følg med i Vakre Hjem/ check out the magazine Vakre Hjem

I januarutgaven av Vakre Hjem og Interiør har Franciska laget en trendreportasje som heter "Fra hvitt og romantisk til røft og naturlig". Der er stuen vår location, og dere får se hvordan den hvite, romantiske stilen kan røffes til med rustikke materialer som lin, skinn og tre. Se flere smakebiter på Vakre Hjems blogg. Utgaven er i butikkhyllene 21. januar. Jeg gleder meg!
(Foto: Franciska Munck-Johansen for Vakre Hjem & Interiør)

10 kommentarer:

(eddas) sa...

Det gjør jeg og:)
ha en fin dag ...
klemklem

Snuskebassa sa...

Kult!
Det må jo være kjempekjekt :-)
Gleder meg alltid til dette bladet, men skal lese det ekstra godt denne gangen :-)
Liv

Tretswelt sa...

Hallo!Schönes Wochenende wünsche ich dir.Bussi.Luciene.

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Jeg kunne veldig godt tenke meg den store kjøkkenhylla. Har du solgt den enda eller?

Janne sa...

Ja jett om jeg gleder meg - teller dager......
Har jo fulgt med på bloggen din en stund og vet det kommer mye flott fra hjemmet ditt i Vakre hjem:))
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Janne sa...

Så gøy!!!
Flott blogg og flott hjem du har. Fortjener absolutt å komme i "Vakre hjem....". Gleder meg til å lese bladet!!
Hilsen Janne

helen og gutta sa...

så gøy å få hjemmet sitt i det fantastiske bladet. gleder meg masse til å se det

Guttemamma sa...

Takk for sist,var koselig å treffe deg!!
Klart du gleder deg,jeg og...!!
klem♥

Behindabluedoor sa...

Gleder meg også, spennende:)
God Helg.
Klem

Millygarden sa...

Har den boken och tycker den är jättefin! Tittar rätt offts i den.


Trevlig Helg!
kram Marina