torsdag 20. januar 2011

Hvit hortensia i stua/ white hydrangea in the living room

Jeg føler det er på tide med vår, så i går tok jeg meg en runde i byens blomsterbutikker for å kjøpe inn litt nye blomster. Finn Schjølls blomsterbutikk Blomster i sentrum (ligger i Rosenkrantzgate 3) er verdt en titt selv om det knapt er plass til å gå der inne mellom alle dekorasjoner, blomster, urner og tente lys. Alltid en opplevelse, og det er bare å suge til seg inspirasjonen! En hvit hortensia og en liten grønn plante fikk bli med hjem.

14 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei.nydeli blomst,og lekker stue..klemmer fra åshild

Tove sa...

Nydelig blomster...
Klem Tove

KKvinneblogger sa...

Hvit hortensia er så vakker og passer utmerket inn i din stilrene stue :)

Nicole Dorfmädchenglück sa...

soooooo wonderful

Hege sa...

Ahhh så nydelig!!! Og den lille urnen også:) Hvor har du fått tak i den?

Virkelig koselig stue du har!!!

Unknown sa...

Såå vackert, och den krukan/urnan är ju så himla fin :)

Kram Catta

Min stil sa...

Så nydelig hortensia, i en nydelig stue.
Ha en fin dag.
:) Susanne

AT HOME BLOG sa...

Oh my... what a beautiful view of your dining room... White ortensia is my favourite flower!!
Kisses
Etta

Anonym sa...

Syns du har en kjempefin blogg.
mass ideer,og inspiresjon;-)
Liker også stilen.
Kommer nok til å følge bloggen din;-)

Har også en blogg www.evaskreaktivetimer.blogg.no
Ta gjerne en tur innom;-)

Karen sa...

Your living room is a dream and the flowers are the icing on the cake!

Lises drømmer sa...

takket være deg har jeg nåfunnet ønskesoffaen. Kan jeg låne det bildet du har på innlegget som heter januarsalg? Har dere den soffaen enda og hva er prisen! Jeg bare elsket den! Ha en fin kveld:) Klem fra meg!

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå koselig og gjennomført stue! Lekkert, Stine:)

KLEM KLEM
Anette:)

Chloe's Couture sa...

Just found your blog, love your style! I found a photo of yours on Pinterest and followed it to your blog. Hoping to get to Norway next year from Germany. A great blog!

Chloe's Couture sa...

Just found your blog, love your style! I found a photo of yours on Pinterest and followed it to your blog. Hoping to get to Norway next year from Germany. A great blog!