fredag 7. januar 2011

Kule kontraster/ cool contrasts

Jeg blir stadig like imponert over hvordan K&Co klarer å sette sammen ting. Disse røffe metallplatene blir det perfekte bakteppe for elegante lysekroner og fattigmannssølv. Legg merke til Jielde-vegglampene. Slike har jeg planer om å bruke som leselamper over sengen når vi flytter inn i ny leilighet :) Vi har vært på visninger denne uken også, og har funnet en leilighet som passer oss perfekt. Det spørs bare om vi har nok penger til å være med lenge nok i budrunden...
(Foto: K&Co)

9 kommentarer:

Claudia Lane sa...

wow! Love it! :))
have a great w/end

Christine sa...

Ja, de er så flinke! Var nesten som en drøm som kom i oppfyllelse å besøke butikken i sommer og snakke med K. personlig ;o) De er helt rå på utstillinger og stilleben!
Deres hjem og sommehus er blant mine absolutt favoritter og inspirasjonskilder!
God helg, og lykke til i budrunde.

Klem Christine / Det Hvite Huset

Tone sa...

Nydelige bilder du viser!!
Lykke til med budrunden, og håper dere får tilslag på drømmeleiligheten snart!!
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem Tone

helen og gutta sa...

stilige bilder du viser og masse lykke til i budrunden, krysser fingrer og tær for dere. klem

Bohemian sa...

I love the mixing of styles, such as the rustic or industrial look with the Romantic and elegant look... this is just beautiful.

Dawn... The Bohemian

K & Co. Antiques. sa...

Hej Stine !

Mange tak for pæne ord ,
og så må jeg også lige
give ros til din blok ,
den er rigtig fin og
til stor inspirasjon.

Stor hilsen Bjørn Stiler - K&Co.

LuluD sa...

Hi Stine, I was awarded the Stylish Blogger Award and have passed it along to you. The details are on my blog. Thanks for being a great inspiration. Lulu. Bellefrancaiseinteriors.blogspot.com

anita_senorita sa...

stilig, de lampene på veggen var utrolig kule :) Gleder meg til å se leiligheten din i vakre hjem og interiør om litt :D

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei Stine :)

Jeg driver en liten søt interiørbutikk i låven min hjemme der jeg bor , og så har jeg bestilt inn ett speil med kroker på , jeg har nå googlet og kom frem til ett nydelig bildet av det speilet ( 3 delt med 6 kroker tror jeg det var ) og jeg tror det kommer fra dej ? Lurte på om jeg kan bruke bildet på hjemmesiden min vis det er greit for dej , synes det var så fint ♥

Mvh Hege :)