lørdag 22. januar 2011

På besøk hos Milla Boutique/ Visiting Milla Boutique

Nå som vi har besøkt hjemmet til innehaveren av Milla Boutique, er det naturlig å se på butikken også. Ikke sant? Derfor tok jeg med meg kameraet til House of Oslo i Vika for en rundtur blant industrilamper, paljetter og Pure and originals kalkmaling. Mye lekkert her, med andre ord.

Ps! Innlegget er på ingen måte sponset, jeg bare liker så godt stilen og håper dere kan finne litt inspirasjon fra denne vakre butikken. Og det er jo ikke alle som har muligheten til å besøke butikken i Oslo selv!

11 kommentarer:

Marya sa...

Kjempefine bilder ! Det finnes vel ikke en slik butikk i Bergen ?

Hege sa...

Sukk der skulle jeg gjerne vært...
Tusen takk for hærlige og inspirerende bilder!!! Me like!!!

Klem fra meg

A-H sa...

Nydelig butikk!!

Så fin rapotasje om deg i lokalavisa vår i dag;)

Klem

Hanne / Villa chic sa...

Ja neste gang jeg er i Oslo skal jeg i hvert fall dit! Har hørt om butikken, men visste ikke hvor den lå - når den ligger i Vika skal jeg nok finne den :)
Takk for tipset :))

Bohemian sa...

Thank you for taking us on such a delightful tour of the Home and Shop! I feel as though I've gone shopping around the World now! *wink* And how much fun is that from the comfort of one's own Home in another Country! Her Shop is as lovely as her Home, such natural beauty to all the pieces.

Dawn... The Bohemian

Anonym sa...

Kjempe stilig! Likar bloggen din, Stine :)

Susanne sa...

ÅÅÅÅ så artig. Jeg skal til Oslo neste helg og dette er en av butikkene som står på listen. Har ikke vert der før, men nå gleder jeg meg enda mer!!! Ønsker deg en fin dag, takk for ALL inspirasjon du gir meg i hverdagen! Klemmer

Millas hem sa...

Ojojoj, vilken butik! Och namnet på den är ju hur snyggt som
helst!=))

Kram Camilla

ANETTESHUS.COM sa...

Myyyye lekkert!


Ha en fin nye uke!

KLEM KLEM
Anette:)

Anne-Marthe:) sa...

Så utrolig mye stilig der:D Herregud blir helt shopping syk D:

Klemmer Anne-Marthe

flowers on my table sa...

Oh what a very interesting store. Thankyou for pointing it out to us. Linda