lørdag 1. januar 2011

Hva blir årets farger?/ What will be this year's colors?

Med et nytt år kommer også nye trender. I år tror jeg at den hvite stilen beveger seg mer mot det rustikke og franske hvor ikke alt er hvitt, men nyanser av lin og grått blir enda mer aktuelt. Jeg tipper vi tar inn gamle, skjeve tremøbler med orginalmaling. At de er avskallet og patinert ser vi som sjarmerende. Dette mikses sammen med elegante lysekroner, urner, rå betongvegger og melsekker i lin. Hos meg ser jeg i alle fall for meg det. My home is my castle by Kari møter det nye året med en elegant, men rustikk koksgrå vegg som kontrast til det lyse. Lekkert og overraskende! Er det flere som kommer til å trekke inn andre farger enn hvitt i interiøret nå? Nytt år, nye muligheter?
 

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så moro at du nevner meg i bloggen din :)) Tusen takk !
Jeg tror nok og at betong og mere rustikk og røff interiør er på full fart inn.

Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År !

Klem,kari

My home is my Castle sa...

Så moro at du nevner meg i bloggen din :)) Tusen takk !
Jeg tror nok og at betong og mere rustikk og røff interiør er på full fart inn.

Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År !

Klem,kari

Unknown sa...

Hej Stine!
Tror som du men det vita kommer att finnas kvar (hoppas jag)

Kram och Gott nytt år!
Anna

Chic - Romantique sa...

Jeg tror også at det rustikke, grå og brune er på trappene. Men det vil nok være hvitt i bakgrunnen. Gleder meg til å se alle kreative ideer der ute i blogglandia 2011 :)

Unknown sa...

DETTE liker jeg :O) Utrolig vakre bilder!!!

Ønsker deg samtidig et riktig godt nytt år, og måtte den perfekte leiligheten dukke opp :O)

Klem Susanne