onsdag 9. juni 2010

Et ambisiøst syprosjekt/ an ambitious sewing project

Nå har jeg akkurat begitt meg ut på et liftgardin-prosjekt som er litt usikkert! Etter å ha sett gransket bildene i dette blogginnlegget, fikk jeg nemlig så innmari lyst på linfarget liftgardin på kjøkkenet. Resultatet ble helt OK, men siden linstoffet ikke er så stivt, ble den litt "slafsete" på en måte! Kanskje jeg viser bilder senere. Nå skal jeg rydde litt her og ta noen bilder :) Har nemlig fått en forespørsel fra et amerikansk interiørmagasin om å sende dem bilder. Gleder meg til å se om det blir en reportasje ut av det!

5 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Oj, så spennende :) Masse lykke til!

DustyLu sa...

Gorgeous! I love it! ~lulu

Christina Mari sa...

Så spennende å så gøy å bli spurt om slike ting.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Morten Pedersen sa...

Det på bildet så i alle fall flott ut!

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Mmm, liftgardiner på kjøkkenet er helt nydelig. Det ønsker vi oss også! Sånn som det store prosjektet vårt er nå, har vi ikke gardiner på kjøkkenet i det hele tatt!
Håper vi får se bilder:)

Ta forresten gjerne turen innom bloggen min og stem på den skjønne lanoungen vår. Da blir jeg glad!

Klem fra meg ♥